paniek in fase 1 help

vragen over de inductieperiode
angellife2001
Geslacht: vrouw
Atkins sinds: 20-7-2015
Land: Turkije
fase: 1

paniek in fase 1 help

Berichtdoor angellife2001 » Vr 21 Aug 2015, 16:17:57

hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum en ben nu een maand bezig met fase 1 en bijna 8 kilo kwijt. maar helaas sta ik nu stil en vanochtend was ik zelfs 200 gram zwaarder heb geen idee hoe dat kan. Ik durf niet over te stappen naar fase 2 bang om aan te komen en wil nog best veel afvallen (nog min 15 kg) dus denk ook dat fase 1 beter is.

helaas ondervind ik veel tegenwerking ik woon in het buitenland en hier eet men bij elke maaltijd brood (heel lekker vers brood :P ) ik wordt continu bijna gedwongen om dingen te eten die niet bij fase 1 horen onder het motto van 1 schepje een sneetje een hapje kan je niet aankomen. ik krijg het maar niet uitgelegd :cry:
werkt niet echt te goede aan mijn relatie ook voel ik me continu slap moe duizelig hoofdpijn lage bloeddruk en heb totaal geen energie en altijd honger. het is hier ook nog eens supper warm wat het ook niet makkelijker maakt tevens kan ik bijna geen vlees eten omdat dat hier gewoon te duur is. ik eet dus vooral eieren kaas en groentes ik mis gehakt en heb ook continu trek in zoet ( had ik voor attkins niet zo sterk) daarom neem ik soms cola zero of light atkins producten zijn bijna niet verkrijgbaar of super duur hier

ik ben super bang om aan te komen maar voel me echt niet fijn en val al 3 dagen niet meer af waardoor ik in paniek raak. ik weet niet wat ik ka doen om weer af te vallen het ging nml zo goed en was eindelijk blij en dacht dat het mij eindelijk ging lukken

wie weet wat ik kan doen om weer af te vallen en niet meer aan te komen of wat ik kan doen om me iets fitter te voelen heb totaal geen energie in verleden problemen met lever gehad en voel me weer net zo slap en moe als toen alleen had ik toen geen trek in eten en nu wel

alvast bedankt voor jullie hulp

Terug naar “Beginnersvragen”